دورهمی انجمن ملی باشگاه عکاسان جوان در جزیره کیش

دورهمی انجمن ملی باشگاه عکاسان جوان در جزیره کیش با حضور محمد رضا طائب مدیرعامل باشگاه عکاسان جوان ، بابک برزویه و جمعی از عکاسان جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش باشگاه عکاسان جوان، محمدرضا صیامی مدیر روابط عمومی باشگاه عکاسان جوان هدف از برگزاری این دورهمی را آشنایی بیشتر با عکاسان جزیره کیش عنوان کرد و گفت: این دورهمی دوستانه موجبات این امر را برآورد تا ما با عکاسان کیش بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم همکاری و ارتباط تنگاتنگی را در این زمینه با یکدیگر داشته باشیم.

دورهمی انجمن ملی باشگاه عکاسان جوان در جزیره کیش

محمدرضا طائب مدیرعامل باشگاه عکاسان جوان گفت: ما در کنار شما عکاسان هستیم تا بتوانیم از شما حمایت کنیم و هر کمکی که لازم باشد برای تمامی عکاسان انجام می‌دهیم تا این عزیزان مشکلی برای رسیدن به هدف خود نداشته باشند و امیدواریم در کنار هم مشکلات را برطرف سازیم.

بابک برزویه، مدرس عکاسی با حضور در جمع عکاسان خبری و هنری جزیره کیش با بیان نکاتی در مورد قوانین عکاسی و تفاوت عکاسی از دیروز تا امروز گفت: در عکاسی باید با مفهوم صحیح آن آشنا باشیم و با انتخاب صحیح سوژه‌ها و نوع کادر بندی و ثبت لحظات بتوانیم تصاویری پرمعنا و جذاب را برای بینندگان ثبت کنیم.

برزویه گفت: برای عکاسی باید تمام جوانب کار سنجیده شود، به عنوان مثال این کار در کجا، با چه میزان نور و … برگزار می‌گردد. این تعریف مواجهه است که در زندگی روزمره به صورت‌های متفاوتی ممکن است رخ دهد.

دورهمی انجمن ملی باشگاه عکاسان جوان در جزیره کیش

وی گفت: در عکاسی باید با مکان، زمان و محیط پیرامون آشنا بود تا بتوان از دوربین و لوازم جانبی مناسبی در این خصوص استفاده کرد.

عکاسان نسل ما قبل از اینکه با دانش برای عکاسی به مکانی قدم بگذارند خودشان را وارد موضوع کرده و شروع به عکاسی می‌کنند و در انتها تعدادی عکس تکراری در این مجموعه در دست خواهند داشت. و دغدغه نسل حاضر عکاسان این است که نمی‌توانند بین خوب و بد را تفکیک کنند که باید این کار قبل از عکاسی صورت گیرد.

وی گفت: عکاسی می‌تواند از هنر عکاسی خود بهره ببرد که با دانش کار خود آشنا باشد. عکاس موفق عکاسی است که بتواند عکاسی مستند – اجتماعی انجام دهد، چرا که این نوع عکاسی پایه تمام ژانرها است.

برزویه سه اصل را در عکاسی مهم دانست و گفت: جاگیری صحیح، لحظه شاتر زدن و استفاده درست از ابزار سه اصل مهم در عکاسی هستند که سه پاسخ کی، کجا و چرا را در پی خواهد داشت.

دورهمی انجمن ملی باشگاه عکاسان جوان در جزیره کیش

مدیر روابط عمومی باشگاه عکاسان با تأکید بر این موضوع که هدف از برگزاری این دورهمی و نشست دوستانه ایجاد روابط دوستانه و تعامل بین عکاسان جزیره کیش و انجمن باشگاه عکاسان جوان است گفت: امیدواریم با برگزاری اینگونه نشست‌ها بتوانیم بر روابط و همکاری خود و عکاسان جزیره کیش تداوم بخشیم.

گفتنی است این رویداد با محوریت همکاری دوجانبه بین عکاسان جزیره کیش و انجمن ملی عکاسان جوان در روز پنجشنبه ۱ اسفندماه ۹۸ در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد و طی آن از عکاسان حاضر در این جلسه برای عضویت در باشگاه عکاسان جوان دعوت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی راه یافتگان به نمایشگاه عکس “بدرقه سردار”

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا