افتتاح نمایشگاه عکس “بدرقه سردار” درجزیره کیش

افتتاح نمایشگاه عکس “بدرقه سردار” در گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سیلمانی و شهدای عملیات تروریستی آمریکا، چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸ در جزیره کیش برپا می‌شود.

(بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله موشکی هلی کوپتر‌های آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.)

به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، آثار عکاسان سراسر کشور از ورود پیکر مطهر این شهید والا مقام به ایران تا زمان خاکسپاری، در کیش به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه ۷۴ قطعه تصویر از جلوهای عشق، ارادت و حضور مردم در آیین بدرقه سردار دلها در مرکز همایش های بین المللی کیش به نمایش گذاشته میشود.

این تصاویر که از میان ۱۲۰۰ عکس ارسال شده به نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» داوری و انتخاب شده مربوط به ۳۸ عکاس از سراسر کشور است.

افتتاح نمایشگاه عکس «بدرقه سردار» با هدف نمایش همدلی و انسجام ملی و پاسداشت مقام این شهید به دبیری محمدرضا طائب از ۳۰ بهمن تا ۱۲ اسفند ماه برپا خواهد شد.

قرار است آثار این جشنواره از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ در گالری فکه باغ موزه دفاع مقدس در تهران به نمایش گذاشته شود.

ماه _ افتتاح نمایشگاه عکس “بدرقه سردار” درجزیره کیش

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا