رونمایی تامرون از لنز F2.8 mm 17-70برای دوربین‌های فوجی فیلم سری X

شرکت تامرون (tamron) لنز mm 17 _70 F2.8 Di III-A VC RXD با قابلیت زوم انعطاف پذیر برای دوربین های فوجی فیلم (Fujifilm)سری X رونمای کرد. این لنز فاصله کانونی معادل ۲۵.۵-۱۰۵ میلی متر پوشش می دهد. و از ۱۶ عنصر در ۱۲ گروه، شامل دو عدسی غیرکروی قالب‌گیری شده شیشه‌ای (GM) واز یک عدسی غیرکروی هیبریدی ساخته شده است. سیستم فوکوس دارای حداقل فاصله فوکوس ۱۹ سانتی متر و بزرگنمایی حداکثر ۳۹ سانتی متر در انتهای عکاسی تله فوتو را به خوبی فراهم میکند.

رونمایی تامرون از لنز F2.8 mm 17-70برای دوربین های فوجی فیلم سری X

این لنز داری تثبیت کننده تصویر VC به حداقل رساندن لرزش دوربین و (MPU) واحد های ریزپردازنده برای اتوفوکوس سرعت بالا در عکسبرداری دستی در شرایط نوری میشود. موتورپله ای RXD با فوکوس خودکار کاملا بی صدا و سریع است و در زمان عکس برداری و فیلمبرداری عملکرد مناسبی دارد.

این محصول دارای یک دیافراگم گرد و نه تیغه است،و شامل یک پوشش فلوئور۷ میلی متری در قسمت جلویی عنصر قرار دارد که از ورود گرد غبار جلوگیری میکند و در برابر رطوبت مقاوم است ومحدوده دیافراگم بین F2.8 تا F22 است و فاصله کانونی ۷۰-۱۷ میلی‌متری دارد.

رونمایی تامرون از لنز F2.8 mm 17-70برای دوربین‌های فوجی فیلم سری X

قطر لنز ۷۴.۶ میلی متر و طولش ۱۲ سانتی متر و وزنش ۵۳۰ گرم است. انتظار می‌رود لنز جدید تامرون ۱۷–۷۰ میلی‌متری F2.8 Di III-A VC RXD از ۸ جولای ۲۰۲۲ با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس قرار بگیرد.

گردآورری و ترجمه: محمدرضا طائب

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا