سیگما لنزجدید mm F1.4 DG DN Art 35 برای مانت E و L معرفی کرد

شرکت سیگما (sigma) لنز جدید mm F1.4 DG DN Art 35 برای دوربین های بدون آینه سری E و L سونی ، لایکا ، پاناسونیک و سیگما معرفی می کند .

سیگما شرکتی ژاپنی است که در زمینهٔ ساخت و تولید دوربین، لنز دوربین عکاسی، فلاش و دیگر تجهیزات عکاسی فعالیت می‌کند. همهٔ تولیدات این شرکت در شهر آیزو استان فوکوشیما ژاپن تولید می‌شوند.

سیگما چند نمونه دوربین عکاسی هم تولید می‌کند اما عمدهٔ شهرت این شرکت، به‌دلیل ساخت لنزها و دیگر تجهیزات عکاسی متناسب با برندهای دیگر است.

سیگما لنزجدید mm F1.4 DG DN Art 35 برای مانت E و L معرفی کرد

لنز mm F1.4 DG DN Art 35 که به تازگی طراحی شده است متشکل از ۱۵ عنصر در ۱۱ گروه است عدسی های به کار رفته در این لنز “FLD” ، “ELD” ، “SLD” باعث از بین پراکندگی رنگ ها و اعوجاج تصویرمیشود . استفاده از موتور فوکوس پله‌ای عملکرد فوکوس را بسیار کم صدا میکند.

حداقل فاصله کانونی ۳۰ سانتی متر و بیشترین بزرگنمایی ۰.۱۹ برابر است. سیگما می گوید که این لنز دارای یک دیافراگم دایره ای یازده پره است که بوکه های صاف و جذاب و انحرافات نوری کاملاً کنترل شده را نشان می دهد.

سیگما لنزجدید mm F1.4 DG DN Art 35 برای مانت E و L معرفی کرد

با توجه به اینکه این لنز در دسته “Art” سیگما قرار دارد ، تعجب آور نیست که لنز جدیدmm F1.4 35 خوش ساخت و مهر و موم شده باشد. لنزهای Art سیگما در بین عکاسان حرفه ای محبوبیت زیادی دارند، این لنز هنگام معرفی در سال ۲۰۱۲ به عنوان اولین لنز از سری Art سیگما عرضه گردید.

لنز جدید سیگما mm F1.4 DG DN Art 35 در اواسط ماه مه با قیمت ۸۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

نمونه تصاویر لنزسیگما mm F1.4 DG DN Art 35

بیشتر بخوانید

رونمایی سیگما از دوربین fp L با سنسور ۶۱ مگاپیکسلی

رونمایی سیگما از لنز ۲۸-۷۰ میلیمتری f/2.8 سری E

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا