دوربین جدید بدون آینه Olympus PEN E-P7 معرفی شد

شرکت دیجیتال عکاسی (OM Digital Solutions) از جدیدترین دوربین بدون آینه PEN E-P7 المپوس رو نمایی کرد

اولین دوربین جدید المپوس از زمان خریداری این برند توسط شرکت دیجیتال عکاسی (OM Digital Solutions) است این دوربین فقط در اروپا و ژاپن در دسترس خواهد بود .

دوربین جدید بدون آینه Olympus PEN E-P7 معرفی شد

یک سال پیش ، شرکت المپوس اعلام کرد که بخش دوربین خود را به یک صندوق سرمایه گذاری ژاپنی می فروشد ، که منجر به ایجاد یک شرکت تابعه به نام OM Digital Solutions شد.

این کمپانی با استفاده از نام تجاری المپوس ادامه خواهد داد و دوربین جدید المپوسOlympus PEN E-P7 را به بازار عرضه کرد و آن را به عنوان اولین دوربین تحت مالکین جدید معرفی کرد.

دوربین بدون آینه Olympus PEN E-P7 یک دوربین سطح پایین است که مجهز به طیف وسیعی از ویژگی های عکاسی قدرتمند مانند Color Profile Control و دارای سنسور MOS زنده ۲۰ مگاپیکسلی و تثبیت کننده تصویر بدنه ۵ محوره است.

دو مورد از مهمترین و غالباً ویژگیهای یک دوربین مدرن را نادیده می گیرند.

اتصال WiFi و بلوتوث که به طور خودکار عکس های شما را در برنامه تلفن همراه همراه و شارژ USB بارگذاری می کند ، که باعث می شود شارژ در حال حرکت نسیم داشته باشد.

این دوربین از طراح کلاسیک و در دورنگ سیاه و نقره ای یا سفید طراحی شده است و به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی اجرای زنده همراه با پردازنده تصویر پرسرعت با پردازنده Truepic VIII است .

دوربین جدید بدون آینه Olympus PEN E-P7 معرفی شد
دوربین بدون آینه المپوس PEN E-P7 همچنین دارای یک شماره گیری نمایه اختصاصی است که به شما امکان می دهد فوراً بین حالت های عکس استاندارد برای جلوه های رنگی ، تک رنگ یا نمایه جابجا شوید.
این ویژگی را برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد و خلاقانه با کنترل رنگ و اشباع ، تنظیم روشنایی و سایه ها با کنترل مشخصات رنگ و همچنین از پیش تعیین شده برای شبیه سازی ظاهر فیلم آنالوگ ، جلوه های فیلتر رنگ و جلوه های دانه ای ، قطعات در نمای تک رنگ برای سیاه و سفید خیره کننده ایده آل می کند.
دوربین جدید بدون آینه Olympus PEN E-P7 معرفی شد

این دوربین از یک حالت عکس برداری پیشرفته برخوردار است که انجام تکنیک های سنتی و به چالش کشیدن عکاسی ، مانند نوردهی چندگانه و نوردهی طولانی را بسیار آسان می کند.

با گنجاندن یک سیستم تثبیت کننده سنسور ۵ محوره (IBIS) و هم برای عکسبرداری در نور کم (جایی که برای حفظ کیفیت تصویر به سرعت شاتر بیشتری نیاز دارید) و هم برای فیلم دستی مفید است.

دوربین جدید بدون آینه Olympus PEN E-P7 معرفی شد

این دوربین می تواند حداقل ۴K / 30p فیلم می گیرد ، که به عنوان دوربین دو کاره و کاربردی بودن به قابلیت آن افزوده است.

دوربین عکاسی بدونه آینه PEN E-P7 به روز شده دوربین Olympus PEN E-P5 است که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد.

از اواسط ژوئن در دو رنگرنگی و سیاه سفید به قیمت ۷۴۹ پوند (فقط بدنه) و با لنز M. Zuiko Digital ED 14-42mm F3.5-5.6 EZ با قیمت ۸۴۹ پوند در دسترس قرار میگیرد.

نمونه عکسهای دوربین بدو آینه Olympus PEN E-P7

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا