عرضه دوربین نیکون D6 به دلیل کمبود قطعات به تاخیر افتاد

شرکت نیکون علت تأخیر عرضه دوربین حرفه‌ای نیکون D6 را کمبود قطعات موردنیاز برای تولید این محصول اعلام کرده‌اند.گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه دوربین مورد انتظار نیکون D6 در ماه مارس آشکار نخواهد شد.

مقامات شرکت nikon به رسانه‌ها گفته‌اند که علت تأخیر در عرضه دوربین حرفه‌ای nikon D6 به‌خاطر کمبود قطعات برای تولید آن بوده است.

نیکون انتظار داشت دوربین جدید خود را در ماه مارس ارائه کند؛ اما زمان آشکار nikon D6 به‌خاطر گسترش بیماری کرونا تا ماه مه به تعویق افتاده است.

انتظار می‌رود که دوربینnikon D6 فروش بسیار خوبی داشته باشد و برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز می‌تواند دلیل بسیار خوبی برای عکاسانی باشد که به‌دنبال تعویض دوربین قدیمی خود هستند. شرکت نیکون طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

به دلیل اقدامات پیشگیرانه‌ای که یکی از تأمین‌کنندگان شخص ثالث قطعات دوربین D6 دیجیتال SLR علیه گسترش بیماری کرونا انجام داده است،

تنها نیکون نیست که عرضه محصولات آن به‌خاطر گسترش بیماری کرونا با اختلال روبه‌رو شده است. اخباری امروز منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون‌های سری جدید (آیفون ۱۲) و آیفون SE 2 نیز به دلیل کمبود قطعات با تأخیر عرضه می‌شوند.

عرضه محصول جدیدمان که قرار بود در ماه مارس ۲۰۲۰ عرضه شود به تعویق افتاد با مهار شدن ویروس کرونا تاریخ انتشار جدید را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

معرفی المپوس ازلنز جدیدی به‌ نام M.ZuikoF4 Pro

طراحی لنزهای فوق سریع توسط کانن

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا