بازگشت پرندگان مهاجر به دریاچه کوال استرالیا

دریاچه کوال با طول تقریبی ۲۱ کیلومتر بزرگترین دریاچه داخلی در نیو ساوت ولز ، استرالیا است که پس از سالها خشکسالی در ماه مارس ۲۰۲۰ بر اثر بارندگی شروع به پر شدن کرد همین باعث باز گشت پرندگان آبزی بومی و مهاجر به تالابهای خود شدند ، میزان بارندگی ​​در طول ماه های زمستان ۴۰ درصد از سطح دریاچه را پر کرده است.

(واژه مهاجرت به جابجائی فصلی منظم و گسترده ای که پرندگان بین نواحی زاد آوری تابستانی و نواحی زمستانی خود می کنند گفته می شود و بطور ساده عملی که پرنده به واسطه آن محیط زندگی خود را تغییر داده مسافتهایی منظم را طی می نماید مهاجرت نامیده می شود.)

این دریاچه توسط نهر کوچک Bland و سیل های گاه به گاه رودخانه لاچلان تغذیه می شود. با وجود این ، مقدار قابل توجهی از آب را در حدود ۷۰٪ سال حفظ می کند ، دریاچه کوال در ۴۷ کیلومتری شمال شرقی West Wyalong واقع شده است و انواع گونه های در معرض خطر را در خود جای داده است.

استرالیا بعنوان ششمین کشور بزرگ دنیادارای تنوع گسترده ای از مناظر طبیعی است. ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) استرالیا نام یکی از ایالت های استرالیا می باشد که دارای آب و هوای خشک تا نیمه خشک است.

در این گزارش نگاهی داریم بازگشت پرندگان مهاجر به دریاچه کوال استرالیا که به تازگی منتشر شده است

منبع

بیشتربخوانید

مهاجرت حیوانات

فیلهای وحشی زباله خوار در سریلانکا

تصاویر هوایی از مناظرزیبای توسکانی

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا