نیکون تا پایان سال دوربین های بدون آینه Z6s و Z7s را معرفی می کند

شرکت نیکون ” Nikon ” تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی دوربین های بدون آینه Z6s و Z7s را معرفی می کند ، این دوربین‌ها احتمالا همان حسگرهای Z6 و Z7 خواهند داشت.نیکون مدعی شده است که می‌خواهد پیش از پایان سال جاری میلادی، دو دوربین بدون آینه‌ی جدید با نام‌های Nikon Z6s و Nikon Z7s رونمایی کند. همان‌طورکه از نام دوربین‌ها برمی‌آید، آن‌ها قرار است مدل بهبود یافته‌ی Z6 و Z7 باشند.

دو دوربین‌ جدید Nikon (دوربین های Z6s و Z7s) قرار است از همان حسگرهای به‌کاررفته در Z6 و Z7 بهره بگیرند. دراین‌میان، نکته‌ی مهم آن است که گفته می‌شود مدل‌های S پردازنده‌ی دوگانه‌ی Expeed خواهند داشت.

رونمایی دوربین نیکون _ نیکون تا پایان سال دوربین های بدون آینه Z6s و Z7s را معرفی می کند

دیگر مشخصات فاش‌شده شامل بهره‌مندی Nikon Z6s و Nikon Z7s از باتری جدید EN-EL15c، درگاه USB-C، درگاه دوگانه‌ی کارت حافظه (احتمالا CFexpress دوگانه) و پشتیبانی از فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه می‌شوند. علاو‌براین، احتمالا امکان استفاده از گریپ اضافی با دوربین‌های جدید نیکون وجود خواهد داشت.

نیکون‌رومز می‌گوید انتظار دارد دوربین‌های مذکور اکتبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۱۳۹۹) رونمایی شوند. بااین‌همه، نباید آثار دنیاگیری ویروس کرونا را فراموش کنیم.

کووید ۱۹ تاکنون رویدادهای زیادی را به‌تعویق انداخته و برخی دیگر را به‌کلی تعطیل کرده است؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌توانیم با قطعیت از معرفی نیکون Z6s و نیکون Z7s در مهر و آبان امسال سخن به‌میان بیاوریم.این احتمال وجود دارد که بتوان آن را به تاریخ دیگری بازگرداند.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از جدیدترین دوربین و لنزهای پنتاکس در سال ۲۰۲۱

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا