چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

امروزه تبلیغات در تمامی مشاغل و برندها برای جلب مشتری در سطوح گسترده انجام می شود. همه ما می دانیم عکسی که در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد تاثیر مستقیم در برداشت و حس بیننده در نگاه اول به افراد دارد. اهمیت عکس های استفاده شده در تمامی سطوح تبلیغاتی به ویژه برای برندینگ، باعث می شود عکاسی تبلیغاتی اولین و مهمترین شاخصه تولید محتوا در معرفی محصول باشد.

آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل به دلیل پیشبرد روند کاری و اهمیتی که در جذب مشتری دارد، می تواند تاثیر بسزایی روی پیشرفت شغلی و فروش افراد داشته باشد. استفاده از چند تکنیک ساده و در عین حال مهم به شما کمک می کند تا بتوانید عکاسی تبلیغاتی را به صورت حرفه ای انجام دهید. در این مقاله به آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل و تکنیک های آن، اشاره خواهیم کرد.

عکاسی تبلیغاتی در منزل

آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل به شما کمک می کند تا بتوانید در شرایط مختلف و با امکانات متفاوت عکس های تبلیغاتی حرفه ای بگیرید. در درجه اول برای تعریف عکس تبلیغاتی باید بگوییم عکس هایی که از یک محصول جهت معرفی گرفته می شوند، عکس تبلیغاتی نام دارند و و به جرأت می توان گفت مهم ترین و تاثیرگذارترین مولفه در دیده شدن و برداشت از یک تبلیغ، عکس به کار رفته در آن است.

محصول تبلیغات _ آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل

سایت عکاسان جوان با هدف تعامل بیشتر عکاسان با یکدیگر از طریق امکانات به روز طراحی شده است. این سایت به طور تخصصی به موضوعات هنری و رسانه ای عکاسی می‌پردازد. شما از طریق آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل و اطلاعات این گروه می توانید با تمرین و یادگیری به یک عکاس تبلیغاتی حرفه ای تبدیل شوید و درآمد کسب کنید. برای شروع آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل می‌توانید برخی تمرین ها را به صورت جدی دنبال نمایید.

این تمرینات به تدریج باعث یادگیری شما می شوند و با کسب تجربه از آن ها می توانید عکس های تاثیرگذار و بهتری بگیرید. در درجه اول شما می توانید از تمامی وسایلی که اطراف خود و خانه می بینید عکس بگیرید و سعی کنید آن ها را در بهترین شرایط تهیه کنید. قدم بعدی مقایسه عکس های خودتان با نمونه های حرفه‌ای و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت آن هاست.

قطعاً در ابتدا نتیجه کار باب میل شما نخواهد بود اما با گذشت زمان شما می توانید عکس های بهتری بگیرید. توانایی ها و یادگیری هایتان را در زمینه ادیت عکس بالا ببرید تا بتوانید خروجی بهتری از کارهایی که انجام می‌دهید، داشته باشید. عکس بدون ادیت تقریباً ناقص است و حداقل باید بتوانید نور و رنگ آن را متعادل کنید. به ویژه در عکاسی تبلیغاتی این نکته بسیار حائز اهمیت است، زیرا محصول باید در بهترین شرایط نشان داده شود. شما باید پیام و هدف معرفی و کارکرد محصول را بدانید تا با توجه به آن عکاسی تبلیغاتی را انجام دهید. آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل به شما کمک می کند برخی تکنیک ها را بیاموزید اما باید به یاد داشته باشید تمرین و آزمون و خطا بهترین گزینه برای حرفه ای شدن در زمینه عکاسی است.

تکنیک های عکاسی تبلیغاتی در خانه

تکنیک های آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین عکس ها را بگیرید و در مدت زمان کم با تمرین های دقیق بتوانید عکس های تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید. بازار تبلیغات همیشه داغ است و تمامی برندها برای مطرح شدن و تاثیرگذاری بیشتر به عکس های خوب نیاز دارند.

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل در صورت داشتن کسب و کار به شما کمک می کند به راحتی بتوانید عکس های محصولات تان را تهیه کنید و در بستر مختلف مثل فضای مجازی و بنر از آن ها استفاده کنید. همچنین موفقیت در این رشته می تواند شما را به عنوان یک عکاس به درآمد برساند. شما می توانید با آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل شروع به یادگیری کنید و به تدریج آن را به صورت حرفه ای تر دنبال کنید. در ادامه چند تکنیک درباره آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل گفته می شود که با رعایت آن ها می توانید عکس های بهتری بگیرید.

با دوربین گوشی شروع کنید

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

برای عکاسی تبلیغاتی حتماً نیاز نیست دوربین های حرفه ای داشته باشید، می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند که دوربین های قوی دارند عکس های حرفه ای تهیه کنید. سپس آن ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید. به ویژه اگر می خواهید محصولات خود را در سوشال مدیا بطور مثال اینستاگرام یا تلگرام بگذارید، می توانید از موبایل خود برای شروع استفاده کنید. بسیاری از گوشی ها قابلیت تنظیم دمای رنگ دارند و نور محیط را تنظیم می کنند در این مرحله شما باید بدون ترس تلاش کنید و از محصولات مختلف عکاسی کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

استفاده از سه پایه

موقع عکاسی بعد از پیدا کردن شرایط مناسب عکس و زاویه دلخواه ممکن است با کوچک ترین تغییر تنظیمات عکس کاملاً تغییر کند و به هم بریزد. همچنین در بسیاری از مواقع به دلیل لرزش دست و یا چرخیدن لنز عکس ها کیفیت مطلوب را ندارند. اگر با گوشی، عکس می گیرید بهتر است از پایه گوشی استفاده کنید تا بعد از تنظیم موقعیت و پیدا کردن زاویه مطمئن شوید جایگاه آن تغییر نخواهد کرد. در نتیجه کیفیت عکس تان را از این طریق بالا ببرید. همچنین شما می توانید با استفاده از آن از لرزش احتمالی دست و تار شدن عکس ها جلوگیری کنید.

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

اگر با دوربین عکس می گیرید می توانید انواع سه پایه های متحرک و ثابت را تهیه کنید. ممکن است که با خود بگویید می توانید دوربین و یا گوشی را روی یک سطح ثابت بگذارید و یا آن را تکیه دهید اما به دلیل ریسک پذیر بودن این موقعیت ها بهتر است از ابزار مخصوص این کار که قیمت چندانی هم ندارد کمک بگیرید تا عکس های با کیفیت تری داشته باشید .

نور در آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل

مبحث بعدی که می توان از آن به عنوان یکی از مهمترین مولفه ها در عکاسی اشاره کرد نور است. در آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل نیز این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور عمده در عکاسی از دو نور هارش و سافت استفاده میشود.

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

نور سافت یا ملایم به نور طبیعی آفتاب گفته می‌شود که در عکس های تبلیغاتی که در آن از مدل استفاده می شود و یا می خواهید محصولات را در طبیعت و یا در تلفیق با محیط نشان دهید، بهتر است از نور طبیعی آفتاب کمک بگیرید. نور هارش یا سخت توسط منابع روشنایی مانند آتش و لامپ به تصویر تابانده می‌شود که در مواقع عکاسی از محصول برای فروش آنلاین بیشتر از نور هارش استفاده میشود.

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

دلیل استفاده از انواع نورهای مصنوعی در عکس های تبلیغاتی نشان دادن بیشتر جزئیات است تا مشتری ها بتوانند با اعتماد بیشتری خرید کنند. شما نباید از هر دو نور در عکاسی از یک محصول استفاده کنید زیرا کیفیت آن را به شدت پایین می آورد.

عکس های پرتره بگیرید

در آموزش عکاسی تبلیغاتی در منزل یکی از نکات مهم نشان دادن جزئیات محصول است که با حذف نکات اضافه نتیجه بهتری خواهد داشت. به ویژه بسیاری از کسانی که می خواهند محصولاتشان را به صورت آنلاین بفروشند و یا عکاسی تبلیغاتی انجام دهند، باید بتوانند تا حد ممکن جزئیات محصول را به نمایش بگذارند.

چگونه در منزل عکس تبلیغاتی خوب بگیریم؟

عکس پرتره کمک می کند راحت تر این کار را انجام دهید. بهتر است برای محصولات در بک گراند از رنگ متضاد استفاده کنید. به طور مثال اگر محصول تان یک ساعت سفید است، بک گراند تیره و ترجیحا غیر رنگی استفاده کنید. فراموش نکنید رنگ وسایل اطراف و پیرامون باید خنثی باشد تا محصول کاملا در مرکز دید قرار بگیرد و روی آن تاکید شود.

از زوایای مختلف عکاسی کنید

یکی از مهم ترین نکات آموزش عکاسی تبلیغاتی در خانه، گرفتن عکس از زوایای متفاوت است که شما را به زاویه ی دلخواه می رساند و همچنین عکس های جذاب تری خواهید داشت.

به طور کلی هنر عکاسی یکی از جذاب ترین هنرهایی است که با دانستن تکنیک های لازم، می توانید از این کسب درامد کنید. منتها تمرین را فراموش نکرده و دلسرد نشوید.

بیشتر بخوانید

معرفی بهترین کتاب های آموزشی عکاسی

راهنمای انتخاب بهترین دوربین عکاسی

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا