توکینا از لنزهای ۳۳و۲۳ mm با دیافراگم F/1.4 سری atx-m رونمایی کرد

کمپانی توکینا از عرضه دو لنز پرایم ۲۳ mm F1.4 و ۳۳ mm F1.4 از سری لنز های atx-m برای دوربین فوجی فیلم برای مانت X خبر داده. شرکت ژاپنی توکینا که در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد، به‌دلیل ساخت انواع لنز‌های پرایم و زوم باکیفیت برای دوربین‌های فول‌فریم و کراپ، در میان عکاسان از جایگاه خاصی برخوردار است.

دوربین دیافراگم لنز _ توکینا از لنزهای 33و23 mm با دیافراگم F/1.4 سری atx-m رونمایی کرد

لنز ها atx-m 23 mm F1.4 و atx-m 33 mm F1.4.هر دو از سری atx-m دارای فاصله کانونی ۳۵ میلی متر و ۵۰ میلی متر هستند که درهر دو لنز از موتورهای STM استفاده شده که هنگام تغییر فوکوس در حالت فوکوس خودکار تقریبا بی صدا عمل میکند.

هر دو لنز دارای یک حلقه دیافراگم بدون صدای کلیک و دیافراگم های ۹ تیغه ایی که دامنه دیافراگم F1.4 تا F16 و دارای فیلتر۵۲ میلیمتر به اندازه یکسان است.

لنز atx-m 23 mm F1.4 داری طول ۷۲ میلی متر قطر ۶۵ میلی متر وزن ۲۳ میلی متر و دیافراگم F1.4 در حالی که لنز atx-m 33 mm F1.4. داری وزن ۲۸۵گرم و دیافراگم F1.4 است.

دوربین دیافراگم لنز _ توکینا از لنزهای 33و23 mm با دیافراگم F/1.4 سری atx-m رونمایی کرد

لنز پرایم atx-m 23 mm F1.4 و atx-m 33 mm F1.4 توکینا طراحی شده است که برای مناظر ، مسافرت ، عکاسی خیابانی و ورزش ایده آل است.

دوربین دیافراگم لنز _ توکینا از لنزهای 33و23 mm با دیافراگم F/1.4 سری atx-m رونمایی کرد

شایان ذکر است که به نظر می رسد هر دو این لنزها از لحاظ زیبایی و مشخصات با لنزهای Viltrox 23 mm F1.4 و ۳۳ mm F1.4 یکسان باشند با این حال ، عملکرد عالی به ویژه از نظر فوکوس خودکار با لنز های Viltrox بهتر می باشد

دو لنزجدید پرایم atx-m 23 mm F1.4 و atx-m 33 mm F1.4 به ترتیب با قیمت ۴۷۹ و ۴۲۹ دلار به فروش می رسند این لنز ها از ۱۱ دسامبر در دسترس قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید

رونمایی لایکا از دوربین فول فریم Q2 Monochrom

کاهش ۵۴٪ فروش دوربین در سال ۲۰۲۰

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا