برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس “قدم های بی قرار۲” در لارستان

دومین نمایشگاه انفرادی عکس امیر قیومی (عضو باشگاه عکاسان جوان ) هنرمند لارستانی با عنوان «قدم‌های بی‌قرار ۲» با موضوع پیاده روی اربعین از ۱۲ الی ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ در نگارخانه سبز در استان فارس شهرستان لارستان گشایش می‌یابد.

در این نمایشگاه (عکس) عکسها در ابعاد ۵۰ در۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ با عکاس امیر قیومی با موضوع پیاده روی اربعین زائران امام حسین (ع) به نمایش در می‌آید.آثار ثبت شده با دوربین حرفه ای و دوربین موبایل , به صورت تک عکس و مجموعه عکس طی سال های ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۸ در مسیر نجف – کربلا ثبت شده است . اولین نمایشگاه انفرادی عکس ” قدم های بی قرار” در سال ۱۳۹۴ در شهرستان لارستان برگزار شده است.

(لارستان یکی از شهرستان‌های جنوبی استان فارس است.)

امیر قیومی متولد ۱۳۶۳ دارای مدرک دانشگاهی مهندسی صنایع و مدرک فنی حرفه ای عکاسی است . آثار وی تاکنون درنمایشگاه‌ها و مسابقه‌های مختلف کشوری راه پیدا کرده و برگزیده شده است.

این نمایشگاه از۱۲ الی ۱۸ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۳۰:۱۸الی ۲۲ شب در نگارخانه سبز واقع در استان فارس ، شهرستان لارستان ، شهر جدید دایر میباشد .

لازم به ذکر است که به علت بیماری کرونا , افتتاحیه برگزارنمیشود و جهت حفظ سلامتی افراد , حضور در نمایشگاه با ماسک امکان پذیر می باشد .

اربعین _ برگزاری نمایشگاه انفرادی عکس "قدم های بی قرار2" در لارستان

بیشتر بخوانید

برپایی نمایشگاه انفرادی “عکس و ویدئو” مریم تخت کشیان در گالری راه ابریشم

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا