مجموعه عکس “باغ مخفی”

عکاس : Fenqiang Liu

فصل بهار فصل لانه‌سازی است که در طول سال پرندگان اقدام به ساخت لانه برای تخم‌گذاری می‌نمایند پرندهای حواصیل سفید بزرگ هر سال فصل بهار در باغ کرافت آزالیا در فلوریدای مرکزی اقدام به ساخت لانه های برای تخم گذاری می کنند .

حواصیل سفید بزرگ که با نام حواصیل معمولی نیز شناخته می‌شود، گونه‌ای حواصیل بزرگ‌ جثه است که در گستره جغرافیایی گسترده‌ای زندگی می‌کند. این پرنده در بیشتر مناطق گرمسیری و دارای آب و هوای گرم و معتدل در جهان، در جنوب اروپا، و آمریکای شمالی یافت می‌شود.این نوع پرنده ها به طور دسته جمعی و اغلب با حواصیلهای دیگر دیده می شود و روی بوته ها یا درختها، در تالاب ها، باتلاق ها، فضای باز و خشک، صخرههای مشرف به دریا و جنگلها آشیانه می سازد.

باغ _ مجموعه عکس "باغ مخفی"

فنچیانگ لیو Fenqiang Liuعکاس طبیعت و هنرهای زیبا در اورلاندو است که به دلیل توانایی‌اش در گرفتن از طبیعت فلوریدا و تبدیل آن به دنیایی اسرارآمیز و رویایی شناخته شده است.

فنچیانگ لیو از دوره راهنمایی به هنرهای تجسمی علاقه پیدا کرد و شروع به مطالعه کرد در دوره کالج به هنر عکاسی علاقه مند شد و پس از لیسانس ادبیات چینی هنر عکاسی را دنبال کرد ،

سفر عکاسی فنچیانگ زمانی ادامه یافت که او به عنوان فیلمبردار برای فیلم های آموزشی جغرافیایی کار کرد و در آنجا مهارت های خود را در فیلمبرداری و عکاسی بهبود بخشید. و برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر کرد تا دررشته سینما و عکاسی در دانشگاه ایلینوی جنوبی ادامه تحصیل دهد و پس از فارغ التحصیل و قبل از شروع کسب و کار با همسرش، به عنوان طراح موشن گرافیک مشغول به کار شد او در سال‌های اخیر بر عکاسی از طبیعت و حیات وحش تمرکز کرده و لحظات نفس‌گیری را ثبت کرده است که الهام‌بخش و مجذوب مخاطبانش می‌شود.

مجموعه عکس باغ مخفی اثر عکاس و هنرمند چینی «فنچیانگ لیو Fenqiang Liu » مشاهده میکنیم.

ترجمه و تنظیم : لیلا سلیمانی
کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا