رونمای نیکون از لنز تله فوتوی f/6.3 VR S 800mm

نیکون از لنز سوپر تله فوتوی پرایم Nikkor 800mm f/6.3 VR S را برای دوربین های بدون آینه سری Z رو نمایی کرد.

این لنز جدید از ۲۲ عنصر در ۱۴ گروه، شامل یک عنصر PF به کاهش قابل توجه ناهنجاری های مختلف کمک می کند و با عناصر پراکندگی بسیار کم (ED) و انکسار موج کوتاه (SR) ترکیب می شود تا عملاً انحرافات رنگی و حاشیه های رنگ را برای وضوح و دقت رنگ بالا حذف کند. پوشش نانو کریستال کنتراست را با کمک به سرکوب شعله ور شدن و شبح برای بهبود رنگ در شرایط روشن و نور پس زمینه را بهبود می بخشد. برای اولین بار است که نیکون در لنز های سری Z از فناوری PF استفاده می کنند که کیفیت رنگی را بسیار بهتر و طبیعی تر می کند.

رونمای نیکون از لنز تله فوتوی f/6.3 VR S 800mm

این محصول دارای یک دیافراگم گرد و نه تیغه است،و شامل یک پوشش فلوئور در قسمت جلویی عنصر قرار دارد و دارای یک سیستم چند فوکوس پیشرفته است که از موتورهای پله‌ای برای عملکرد فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا استفاده می‌کند. همچنین، با استفاده از لنز دستی، یک سیستم قوی کاهش لرزش با ۵ توقف موثر به کاهش اثرات لرزش دوربین کمک می‌کند و با Synchro VR سازگار است، برای تثبیت‌کننده تصویر ۵.۵ استاپ هنگام استفاده در دوربین‌های سری Z.

رونمای نیکون از لنز تله فوتوی f/6.3 VR S 800mm

از نظر کیفیت ساخت، لنز دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا با واشرهای لاستیکی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و رطوبت است. پوشش‌های فلوئور نیز روی عناصر در معرض دید قرار می‌گیرند تا گرد و غبار و علائم را دفع کنند و تمیز کردن عناصر را آسان‌تر کنند. هندلینگ با Z 400mm f / 2.8، دارای صفحه های مختلف، دکمه های Fn، کلید محدود کننده فوکوس و دکمه تنظیم حافظه برای تنظیم آسان تنظیمات بدون نیاز به دور کردن چشم از منظره یاب، است. این لنز طراحی متعادلی دارد تا هنگام عکاسی با استفاده از پایه سه پایه چرخان، متوازن شود و همچنین با Z Teleconverters اختیاری TC-1.4x و ۲x سازگار است تا فاصله لنز را افزایش دهد.

رونمای نیکون از لنز تله فوتوی f/6.3 VR S 800mm

فاصله کانونی طولانی، این لنز برای سوژه های پرنده، حیات وحش، و ورزشی ایده آل است – مواردی که باید به صحنه نزدیک یا نزدیک شوید.در مقایسه با لنز قبلی نیکون ۸۰۰ میلی‌متری f / 5.6، برای دوربین‌های SLR با پایه F، این نسخه به‌روزرسانی شده Z-mount دارای طراحی اپتیکال اصلاح‌شده‌ای است .

رونمای نیکون از لنز تله فوتوی f/6.3 VR S 800mm

این لنز یکی از بهترین لنز ها برای عکاسی ورزشی و حیات وحش خواهد بود. از ویژگی های اصلی این لنز جدید نیکون می توان به ابعاد کوچک وزن سبک آن اشاره کرد و با اینکه یک لنز سوپر تله فوتو می باشد به راحتی می توان آن را حمل کرد. بسیار قابل حمل و خوش دست طراحی شده است. این لنز با عملکرد رندر بالا و تحرک فوق العاده، انتخابی عالی برای بسیاری از عکاسان از آماتورهای پیشرفته گرفته تا حرفه‌ای‌های این عرصه خواهد بود. این لنز با قیمت ۶,۵۰۰ دلار از اواخر این ماه در دسترس خواهد بود.

نمونه عکسهای که با لنز Nikkor 800mm f/6.3 VR گرفته شده را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید

رونمایی نیکون از لنز سوپر تله فوتو ۴۰۰mm F2.8 TC VR

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا