کوچکترین دوربین اکشن پوشیدنی جهان

کوچکترین دوربین اکشن پوشیدنی جهان اندازه دو مکعب قند  و وزن آن فقط ۱۲ گرم است.با توجه به ماهیت آنها ، دوربین های اکشن پوشیدنی نیاز به جمع و جور بودن و سبک بودن دارد.Opkix One آنقدر کوچک و کاملاً شکل گرفته است که می توان آن را بر روی عینک به عنوان گردنبند یا حتی روی انگشتر انگشت نصب کرد،

از طرف دیگر می توان آن را به روش های مرسومتری مانند بالای کلاه ایمنی دوچرخه سوار کرد این دوربین مجهز به یک صفحه مغناطیسی داخلی است.

این دستگاه در واقع شامل دو دوربین است تا امکان عکسبرداری همزمان را داشته باشد.این امکان را به شما میدهد که از یک موقعیت تقریبا یکسان یا دو نقطه جداگانه به طور همزمان عکس بگیرید.

ابعاد کوچکترین دوربین اکشن (جهان)  ۱۴ * ۱۵ * ۳۶  میلیمتر است.

Opkix One دارای لنز ۲۲ میلی متری است.(در شرایط معادل ۳۵ میلی متر)با دیافراگم f / 2.2

این دوربین می تواند  فیلم را با ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند و به طور مداوم تا ۱۵ دقیقه با حافظه ۴ گیگابایتی خود فیلم بگیرد.

باتری ۷۵ میلی آمپر آن در حدود یک ساعت شارژ می شود.

 کوچکترین دوربین اکشن پوشیدنی جهان

کیت استارتاپ Opkix One نشان می دهد که این دوربین اکشن پوشیدنی چقدر متنوع است.

صفحه نمایش خارجی وجود ندارد ، اما  چراغ LED هایی که در اطراف لنزهای دوربین قرار دارند ،صرفاً نشانگر است ، نه اینکه منبع روشنایی باشد.

برنامه تلفن هوشمند اختصاصی Opkix Studio انتقال فیلم بدون مکث از دوربین ها را امکان پذیر می کند ، پس از آن می توانید فیلم ها را ویرایش کنید و همچنین استابلایزر الکترونیکی را برای تصحیح لرزش دوربین فعال کنید .

فیلترها, ویژگی های واقعیت افزوده و امکان تشخیص چهره از ویژگی های این برنامه می باشد.

Opkix One با هردو دوربین بصورت پکیج عرضه می شود,

شارژر و کابل شارژ و قاب “تخم مرغی شکل” و همچنین(عینک ، گردنبند ، حلقه و پایه نگهدارنده )برای نصب دوربین بر روی آنها از جمله لوازم همراه دوربین در پکیچ آن است.

بیشتر بخوانید

طراحی لنزهای فوق سریع توسط کانن

رونمای سونی از دوربین بدون آینه A9 II

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا