لغو فتو کینا ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا

سه هفته پس از اعلام خبر برگزاری نمایشگاه Photokina 2020 طبق برنامه ریزی انجام شده، در خبری جدید اعلام گردید این رویداد به دلیل ویروس کرونا لغو شده است.در نامه ای به DPReview ، Koelnmesse GmbH ، برگزار کنندگان نمایشگاه بین المللی فتوکینا Photokina ۲۰۲۰ اعلام کردند ،

این رویداد به دلیل نگرانی های مداوم و محدودیت های اعمال شده به خاطر بیماری COVID-19(کرونا) و همچنین عوامل دیگر تا اطلاع بعدی لغو شده است.

دستورالعملهای مشترک دولت فدرال آلمان و ایالت های فدرال ، به دلیل ویروس کرونا باعث تعطیلی عمومی نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری شده است بدین ترتیب انتظار میرود نمایشگاه Photokina 2020 در ماه مه ۲۰۲۲ برگزار میشود .

Koelnmesse فاکتورهای زیر را دلیل اصلی کنسل شدن رویداد امسال ذکر می کند:

منابع مشتریان ما در سال ۲۰۲۱ تحت فشارهای سنگین قرار دارند و به عنوان یک نتیجه از روندهای کلی اقتصادی و همچنین وقایع برنامه ریزی شده در تقویم نمایشگاه جهانی تجارت تصمیم بر آن شد تا با برگزاری در سال ۲۰۲۲ به همه شرکت کنندگان زمان کافی داد تا بتوانند با توجه به نیازهای بازار ، و غرفه داران و بازدید کنندگان ما ، فتوکینای بعدی را طراحی کنند.

نمایشگاه های _ لغو فتو کینا ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا

لازم به ذکر است نمایشگاه تجهیزات عکاسی فتوکینا یکی از مهمترین و برجسته ترین نمایشگاه های تجهیزات صنعتی چهان است که ایرانیان بسیاری در این رویداد صنفی شرکت می کنند.

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا