موفقیت رحمان مجرد در جشنواره بین المللی عکس ژاپن

رحمان مجرد عکاس اردبیلی موفق به دریافت مدال افتخار بخش آزاد هشتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی آساهی شیمبون ژاپن شد.

به گزارش پایگاه خبری عکاسان جوان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، برای این دوره از جشنواره تعداد ۱۱۸۴۱ عکس از ۷۷ کشور جهان ارسال شده بود که ۱۱۱ اثر جهت حضور در بخش نمایشگاهی انتخاب و براساس آرای هیئت داوران اثر رحمان مجرد عکاس و معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان اردبیل با عکس «صدای طبیعت» موفق به دریافت مدال افتخار این رویداد شد.

جشنواره بین‌المللی عکس آساهی شیمبون یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های عکاسی جهان است که توسط انجمن عکاسی ژاپن و موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون به‌عنوان دومین روزنامه پرتیراژ جهان، اجرا و در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای بزرگ ژاپن برگزار می‌شود.

موفقیت رحمان مجرد در جشنواره بین المللی عکس ژاپن

این رویداد رقابتی هر ساله است که توسط موسسه انتشاراتی آساهی شیمبون و اتحادیه‌ انجمن‌های عکاسی ژاپن در سطح آسیا برگزار می‌شود و طی آن هر سال از بین آثار رسیده تعدادی عکس را برای نمایشگاه و چاپ در کتاب سالانه بر می‌گزیند و سه جایزه‌ ویژه به عکاسان ژاپنی و سه جایزه‌ ویژه‌ دیگر هم به سه عکاس غیر ژاپنی اهدا می‌کند.

نمایشگاه این جشنواره از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت یک سال در شهرهای توکیو، ناگویا، اوزاکا و سایر شهرهای بزرگ ژاپن شروع شده است.

گفتنی است رحمان مجرد متولد ۱۳۶۳ در اردبیل و بیش از ۱۵ سال است که در زمینه عکاسی فعالیت و تدریس می‌کند و کسب بیش از ۱۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موفقیت‌های ایشان است.

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا