نودوهفتمین دورهمی عکاسی از پارک طالقانی تا پل طبیعت برگزار شد.

نودوهفتمین دورهمی عکاسی از پارک طالقانی تا پل طبیعت برگزار شد.

نودو ششمین دورهمی باشگاه عکاسان جوان از پارک طالقانی تا پل طبیعت در تاریخ جمعه 14 مهرماه با حضور تعدادی از عکاسان، هنرجو ها و اعضای انجمن ملی عکاسان جوان در فضایی صمیمی برگزار شد.

در این دورهمی عکاسی که با هدف ارتقاء دانش عکاسی و تجربه عکاسی طبیعت و معماری برگزار شد ، همسفران به عکاسی و گشت کذار از پارک طالقانی تا پل طبیعت پرداختند.

پل طبیعت یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری مدرن در شهر تهران است همسفران از روی این پل در کنار همراهان و دوستانشان عکس‌های بسیار زیبایی از مناظر اطراف پل ثبت کردند وجود پارک طالقانی و آب و آتش در ابتدا و انتهای این پل باعث زیبایی هرچه بیشتر عکس های شده است.

همسفران از طبیعت زیبای پارک و پل طبیعت عکاسی کرده و همچنین عکاسی پرتره و مدلینگ انجام دادند.در آخر این لحظات و در کنارهم ثبت کردند و عکس دسته جمعی گرفتند.

نودوهفتمین دورهمی عکاسی از پارک طالقانی تا پل طبیعت برگزار شد.

از همه عزیزانی که در این برنامه همراه ما بودند تشکر می کنیم و آرزو می کنیم در برنامه های بعدی شما را نیز در کنار خود ببینیم.

برای اطلاع از دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *