سی و دومین تور عکاسی در آرامستان متفقین برگزار شد

سی و دومین تور عکاسی در آرامستان متفقین برگزار شد

سی و دومین تور عکاسی تهرانگردی باشگاه عکاسان جوان پنچشنبه 27 مهرماه 1402 با حضور عکاسان، هنرجویان و اعضای انجمن ملی عکاسان جوان به مقصد گورستان متفقین تهران برگزار شد.

آرامستان قلهک، واقع در باغ سفارت انگلستان معروف به گورستان متفقین که یکی از متفاوت‌ترین گورستان‌هایی که در تهران وجود دارد، آنچه که جالب توجه است، نظم دیداری و بصری بسیار بالایی است که در این فضا به چشم می خورد ؛ طراحی درختان ، کاشت گل‏های رز و همچنین قرارگیری قبرها فضای منحصربفردی ایجاد کرده است..یکی از جاذبه‌ های این آرامستان، بنای یادبود گنبدی شکلی است که حاصل ترکیب معماری ایرانی – اسلامی و سبک معماری غرب است.

عکاسی از  سنگ قبرهای آرامستان متفقین با نقوشی ویژه و معماری منحصر به فرد و تجربه بازدید و عکاسی از این آرامستان در دل شهر تهران و پرسه در این آرامستان تاریخی بهترین اتفاق این سفرهاست که به یاد تک تک همسفران خواهد ماند.

در این برنامه که با هدف ارتقاء دانش و تجربه عکاسی برگزار شد، همسفران به عکاسی مستندنگاری و معماری از آرامستانی با نقوش ویژه و معماری منحصر به فردکه دارد پرداختند و عکسهای جذابی را به ثبت رساند.

از همه عزیزانی که در این برنامه همراه ما بودند تشکر می کنیم و آرزو می کنیم در برنامه های بعدی شما را نیز در کنار خود ببینیم.

برای اطلاع از دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید.همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *