کارگاه عملی عکاسی ورزشی در پیست موتور کراس تختی برگزار شد

کارگاه عملی عکاسی ورزشی در پیست موتور کراس تختی برگزار شد

کارگاه عملی عکاسی ورزشی در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی تختی 23 تیرماه 1402برگزار شد.

در این فضا عکاسان با چالش های مختلفی روبرو شدن و برای کنترل و مدیریت این چالش ها از راهنمایی های شقایق عبدالوند مدرس کارگاه بهره بردند. این کارگاه در محیطی تخصصی و صمیمی جهت یادگیری تکنیک‌ها و ترکیب بندی در عکاسی ورزشی برگزارشد.

عکاسی از مسابقات ورزشی دنیای پرشتابی دارد ، یکی از دشوار ترین و در عین حال زیباترین رشته های عکاسی شاخه ی عکاسی ورزشی می باشد.

دوستان همراه در این کارگاه نحوه ارتباط با سوژه ، تکنیک پنینگ ، تکنیک فریز و…. ترفندهای زیادی را فرا گرفتند ، تجربه عکاسی و شرکت در این کارگاه برای دوستان چالش های زیادی به همراه داشت که توانستند عکس های خوبی را به ثبت برسانند.

برای اطلاع از دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید.همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .

مقالات مرتبط

کارگاه عکاسی مستند (مردم نگاری ) در بازار مولوی برگزار شد.

کارگاه عملی عکاسی مستند در بازار مولوی 26 آذر 1400 با حضور استاد محمدرضا طائب برگزار شد.
در این فضا عکاسان با چالش های مختلفی روبرو شدن و برای کنترل و مدیریت این چالش ها از راهنمایی های استاد طائب بهره بردند.

کارگاه عملی پرتره در فضای باز در کاخ سعد آباد برگزار شد.

کارگاه عملی پرتره در سعدآباد 12 آذر 1400 با حضور استاد ناصر حسامی برگزار شد. در این کارگاه دوستان در فضایی قرار گرفتن تا با عکاسی پرتره در فضای باز اشنا بشن این فضا امکان تجربه کنترل نور طبیعی را به عکاسان داد تا نسبت به شاتها ایده پردازی کنند و عکاسی مدلینک و پرتره را در کنار مدرسین تجربه کردند.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *