دورهمی عکاسی پارک دانشجو

دورهمی عکاسی پارک دانشجو در فضای جذاب و دوستانه فرصت مناسبی برای عکاسی گروهی و عکاسی مستند اجتماعی می باشد. در دورهمی ها می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در کنار هم به عکاسی بپردازید.

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی پارک دانشجو

پارک دانشجو یکی از پارک‌های مشهور و جاذبه های گردشگری تهران است که به‌دلیل قرار داشتن در یکی از تقاطع‌های اصلی مرکز شهر، یعنی چهارراه ولیعصر و نزدیکی آن به ساختمان تئاتر شهر، همواره مکانی برای گردهمایی و ملاقات اهالی هنر و تئاتر محسوب می‌شود.

امروزه پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران به مکانی برای پناه بردن به پردیس کوچکی در میان زندگی پرهیاهو و شلوغ شهروندان تبدیل شده‌اند. در این میان برخی از پارک‌های پایتخت همچون پارک دانشجو، قدیمی‌تر از سایر آن‌ها هستند و به‌دلیل واقع شدن در محلی ویژه، از اهمیت بیشتری برخوردارند.

پارک دانشجو

این پارک در چهارراه ولیعصر، تقاطع خیابان‌های ولیعصر و انقلاب قرار دارد و از شمال به خیابان انقلاب، از غرب به خیابان ولیعصر و از شرق به خیابان رازی محدود می‌شود.

این پارک جزو شناخته‌شده‌ترین پارک‌های تهران است و دسترسی ساده‌ای دارد. خط چهار مترو آسان‌ترین راه برای دسترسی به پارک دانشجو است. به‌منظور رفتن به پارک دانشجو کافی است با مترو خود را به ایستگاه تئاتر شهر برسانید و با حرکت به‌سمت درب خروجی اصلی متروی تئاتر شهر، وارد بوستان شوید.

دورهمی عکاسی پارک دانشجو

زمینی که پارک دانشجو در آن احداث شده است، در گذشته زمینی مخروبه و محل اسکان زاغه‌نشینان بود که با توجه به سیاست‌‌های حکومت پهلوی در قبال انتقال زاغه‌نشینان به حومه شهر، تصمیم گرفته شد که پارکی در این منطقه از شهر تهران ساخته شود تا امکان پدید آمدن یک مرکز فرهنگی- دانشجویی فراهم شود.

بنابراین، با هدف تبدیل یک مرکز ناهمگون با شهر به یک مرکز فرهنگی، پارک دانشجو طراحی و در دو سال ساخته شد. چهار سال پس از بهره‌برداری از پارک، ساختمان تئاتر شهر نیز تکمیل شد تا کم کم شریان اصلی برای ایجاد یک منطقه فرهنگی در قلب شهر تهران شکل بگیرد. احداث پارک دانشجو در اواسط دهه ۴۰ خورشیدی، هم‌زمان با شروع پروژه‌هایی مشابه در تهران کلید خورد.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از پارک دانشجو

جنب درب مترو تئاتر شهر

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
12خرداد 1402جمعه11 الی 13در حال ثبت نام
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده