دورهمی عکاسی بازار مولوی

دورهمی عکاسی بازار مولوی در فضای جذاب و دوستانه فرصت مناسبی برای عکاسی گروهی و عکاسی مستند اجتماعی می باشد. در دورهمی ها می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در کنار هم به عکاسی بپردازید.

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی بازار مولوی

بازار مولوی تهران از خیابان‌ های معروفی است که هر نوع کالایی با هر قیمتی در آن یافت می شود؛ انواع مواد خوراکی، مواد شوینده، لوازم تزئینی، پرده، پارچه، لوازم پلاستیکی و هر چیزی که مربوط به خانه و آشپزخانه ‌یک منزل لوکس می باشد را میتوانید در این خیابان تهیه نمائید. سرای پارچه‌ فروشان در این خیابان بسیار معروفی است و پاساژ چندطبقه‌ مولوی از جمله مکان هایی می باشد که نیازِ تجّار و بازدیدکنندگان و خریداران انواع پارچه را بر آورده مینماید.

دورهمی عکاسی بازار مولوی

این بازار در محله شهید هرندی تهران و خیابان خیام واقع شده است. این مجتمع یکی از بیست و دو بازار و مرکز خرید در محله شهید هرندی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار آ ل یاسین و همچنین رستوران وکیل التجار، پمپ بنزین، میدان محمدیه، فروشگاه آجیل و خشکبار عظیمی و باربری نوبشری قرار گرفته است.

دورهمی عکاسی بازار مولوی

خیابان مولوی در سال ۱۲۸۴ هجری قمری و به دستور ناصر الدین شاه قاجار و در راستای توسعه شهر تهران بنا گردید.

تاریخچه احداث خیابان مولوی تهران به دوره قاجاریه ( در سال ۱۲۸۴ هجری قمری ) بر می گردد. به دستور ناصر الدین شاه قاجار خندقی جدید در جنوب شهر تهران حفر شد (که در محل فعلی خیابان شوش تهران است) و خیابان مولوی در شمال خندق جنوبی شهر و در محل برج و باروی شاه طهماسبی احداث گردید. در دوره ی قاجاریه اسم این مکان خیابان اسماعیل بزاز و اما در زمان رضا شاه پهلوی، خیابان مولوی نام گرفت و امروزه نیز به همین نام شناخته می شود. همچنین در زمان رضا شاه و به دستور ایشان، میدان محمدیه (اعدام) در مسیر این خیابان احداث گردید.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از بازار مولوی

ضلع شمال شرقی چهار راه مولوی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
8 اردیبهشت 1402جمعه11 الی 13در حال ثبت نام
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید

ثبت‌نام نشده