دوربین ۸Kنیکون رقیب سرسخت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک اخیرا اولین دوربین ۶کی جهان را از سری لومیکس معرفی کرد. اما به نظر می رسد نیکون به عنوان رقیب برجسته پاناسونیک قصد دارد بزودی پاسخی به این شرکت ژاپنی دهد.

پاسخی که با دوربین ۸کی داده خواهد شد و اگر گزارش های تازه انتشاریافته حقیقت داشته باشند، اولین دوربین ۸ کی در راه است. دوربینی که انتظار داریم مشخصات سخت افزاری بزرگی برای آن درنظر گرفته شود و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد رونمایی آن توسط نیکون باشیم.

نیکون یکی از برندهای قدیمی در زمینه تولید دوربین عکاسی به شمار می رود که تاکنون محصولات قابلی در این زمینه راهی بازار کرده و در نظر دارد بزودی با معرفی مدل های شاخص، توجه طرفداران و علاقمندان به دوربین را جلب کند.

باتوجه به گزارش های تازه بدست آمده، به تازگی ویدئویی منتشر شده که درآن، David Earl از تیم بازاریابی اپل سعی داشته با برنامه Logic Pro X اپل و یک دستگاه مک پرو جدید، به ویرایش تصویر ۸کی به ثبت رسیده بپردازد. در دست دیوید یک دوربین نیکون به چشم می خورد که احتمالا محصول جدید نیکون رقیب سرسخت پاناسونیک است.

دوربینی که انتظار می رود قابلیت تصویربرداری ۸کی برای آن در نظر گرفته شده باشد. دوربین های DSLR فعلی نیکون از جمله D850 و Z7 تنها می توانند با وضوح ۴کی و FHD فیلمبرداری کنند. بنابراین اگر بزودی اولین دوربین ۸کی نیکون معرفی شود، باید آن را یک دوربین فلگشیپ یا پرچمدار دانست.

اطلاعاتی درباره این دوربین وجود ندارد و باید منتظر ماند تا شرکت ژاپنی در آینده نزدیک محصول DSLR بدون آینه خود را با چنین قابلیت عجیبی رونمایی کرد.

این طور مشخص است، شرکت های تولیدکننده دوربین سخت روی وضوح فیلمبرداری دوربین خود متمرکز شدند و شرکت پاناسونیک اخیرا با لومیکس جدید کیفیت ۶کی را ممکن است.

حال وقت آن رسیده تا مدل ۸کی توسط نیکون معرفی شود. به هر حال پیش بینی می شود تا اواخر امسال این دوربین DSLR حرفه‌ای نیکون معرفی شود.

بیشتر بخوانید

کاهش فروش دوربین‌های عکاسی با ورود دوربین های تلفن های همراه

رابطه عکاسی با معماری پس از جنگ جهانی دوم

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا