تولید محدود دوربین هاسلبلاد X2D 100C برای “عکاسان ماجراجو”

کمپانی هاسلبلاد (Hasselblad )نسخه محدود X2D 100C را با نام تجاری Earth Explorer معرفی کرده است. که یک کیت که شامل یک نسخه(Tundra Brown)از دوربین مدیوم فرمت، یک لنز ۵۵ متری F2.5، بند دوربین ، فیلتر UV، دو باتری و یک پایه شارژ ارائه می شود .

رنگ این دوربین با روکش قهوه ای منحصر به فرد تاندرا است که از رنگ های طبیعت «اکوسیستم انعطاف‌پذیر تاندرای شمالی» الهام گرفته شده است فقط رنگ دوربین نیست که تولید محدود را از X2D معمولی متمایز می‌کند هنگامی که آن را روشن می کنید، به جای آرم استاندارد “Hasselblad” صفحه ای راه اندازی شده است بسیار متفاوت است که نمادی از کوه ها را نمایش می دهد و شماره سریال چهار رقمی در کنار بدنه حک می شود که تنها ۱۰۰۰ دستگاه در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

بند این دوربین از «پلاستیک های بازیافتی سازگار با محیط زیست» و «پارچه با تکنولوژی بالا، نرم و سازگار با پوست» ساخته شده است. که با لوگوی دست دوز “Hasselblad” در بیرون ونام تجاری Earth Explorer” ” در داخل بند با لیزر حکاکی شده است و همچنین در این کیت، لنز Hasselblad XCD 55V، یک لنز همه منظوره با فاصله کانونی معادل ۴۳ میلی‌متر در شرایط فول فریم، گنجانده شده است.

کیت Earth Explorer با قیمت ۱۳۹۹۹ دلار یا ۱۴۹۹۹ یورو در اروپا عرضه می شود. این شرکت می‌گوید که «آنلاین و در فروشگاه‌های منتخب در سراسر جهان» در دسترس است.

هاسلبلاد X2D 100C یک دوربین عکاسی بدون آینه میان‌رده است که این برند گرانقیمت و تخصصی ممکن است نسبت به برندهای معروف در ایران مانند کانن، نیکون و سونی کمی ناشناخته باشد، با این حال تولیدکننده‌ یکی از باکیفیت ‌ترین دوربین‌های عکاسی موجود در بازار جهانی است. در واقع از دوربین عکاسی Hasselblad X2D 100C در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. این دوربین مجهز به سنسور بزرگ ۱۰۰ مگاپیکسلی بوده و از گستره‌ داینامیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از این رو تصاویر ثبت شده با استفاده از این دوربین از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. این محصول مجهز به ۱ ترابایت حافظه‌ داخلی SSD بوده و از رزولوشن تصویر بسیار بالایی بهره می‌برد.

تولید محدود دوربین هاسلبلاد X2D 100C برای "عکاسان ماجراجو"

هاسلبلاد یکی از خوش‌نام‌ترین سازندگان دوربین‌ها، تجهیزات و اسکنرهای عکاسی است که در گوتنبرگ سوئد واقع شده است. این کمپانی بیشتر به دلیل دوربین‌های قطع متوسط که از جنگ جهانی دوم تاکنون تولید می‌کند شناخته می‌شود.

ترجمه و تنظیم : لیلا سلیمانی

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا