رونمایی کانن از لنزجدید RF 35mm F1.4 L VCM

کمپانی کانن لنز RF 35 میلی‌متری F1.4 L VCM وایدترین و اولین محصول از سری لنزهای پرایم‌ از خانواده‌ی RF سری L برای عکاسی و فیلم‌برداری رونمایی کرد.

این لنز اولین محصول از سری لنزهای با فاصله کانونی ثابت هیبریدی است که تا کنون لنز با فاصله کانونی ثابت بیشتر از ۵۰ میلی‌متر در سری L وجود نداشته است.

رونمایی کانن از لنزجدید RF 35mm F1.4 L VCM

این لنز از پوشش‌های Super Spectra، Air Sphere و Fluorine کانن بهره می‌برد و دارای ۱۱ تیغه‌ی دیافراگم است. پوشش Super Spectra به کاهش انعکاس‌ها و بهبود کنتراست کمک می‌کند. در یک موقعیت با نور عالی (مثل یک روز آفتابی) عکاسی می‌‎کنیم و نور خورشید باعث ایجاد انعکاس‌های ناخواسته در لنز می‌شود. با استفاده از لنز RF 35mm f/1.4 L VCM کانن که دارای پوشش Super Spectra است، می‌توانیم انعکاس‌ها را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش داده و کنتراست عکس خود را بهبود بخشیم.

رونمایی کانن از لنزجدید RF 35mm F1.4 L VCM

علاوه بر آن پوشش Air Sphere از ایجاد لنز فلر و ایجاد حالت شبح‌زدگی جلوگیری می‌کند و پوشش Fluorine نیز مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را افزایش می‌دهد؛ که باعث می‌شود لنز به راحتی تمیز شود و در شرایط محیطی مختلف دوام بیشتری داشته باشد.

این لنز شامل ۱۴ عنصر در ۱۱ گروه، با دو عنصر آسفریکال (Aspherical) و دو عنصر شیشه‌ای با پراکندگی فوق‌العاده کم (UD) است.

عمل فوکس خودکار توسط یک موتور سیم پیچ صوتی (VCM) انجام می‌شود. در اصل این موتور با کاهش صدا و افزایش سرعت فوکس، تجربه عکاسی و تصویربرداری را بهبود می‌بخشد؛ به ویژه در شرایط نوری دشوار یا زمانی که نیاز به تغییر سریع فوکس است.

رونمایی کانن از لنزجدید RF 35mm F1.4 L VCM

لنز جدید با ابعاد ۹۹.۳ میلی‌متر طول و ۷۶.۵ میلی‌متر قطر، نسبت به لنز EF 35mm f/1.4 L II USM کوتاه‌تر و باریک‌تر، و وزن آن تنها ۵۵۵ گرم است؛ در حالی که نسخه EF وزنی معادل ۷۶۰ گرم دارد. این کاهش وزن و اندازه، به کاربران امکان حمل و نقل آسان‌تر و استفاده راحت‌تر را می‌دهد.

رونمایی کانن از لنزجدید RF 35mm F1.4 L VCM

لنز RF 35mm f/1.4 L VCM کانن در ژوئن با قیمت تقریبی ۱۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد و شامل کیف، درپوش لنز، درپوش محافظت از گرد و غبار و هود لنز است.

نمونه عکس های لنز RF 35mm F1.4 L VCM

کلاسهای عکاسی باشگاه عکاسان جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا