عکاسی مد و پوشاک

عکاسی مد و پوشاک



عکاسی مد و پوشاک

عکاسی پوشاک یا مد (Fashion) شاخه‌ای از عکاسی تبلیغاتی میباشد که هدف اصلی آن نمایش لباس است.

عکاسی لباس معمولا با ژانرهای دیگر عکاسی مثل پرتره، زیبایی (Beauty)، طبیعت، معماری و دیگر هنرها آمیخته می‌شود. ولی نکته ای که بسیاری از عکاسان در نظر ندارند این است که هدف اصلی عکسبرداری مد معرفی و نمایش پوشاک بوده و ابعاد زیبایی‌شناسی آن در مراحل بعدی حائز اهمیت میباشند.

عکاسی از لباس امروزه به عنوان یکی از روش‌های موثر تبلیغاتی شناخت می‌شود و تاثیر بسزایی بر روی تسریع روند فروش دارد؛ بخصوص اینکه عکاسی مد امروزه پیشرفت‌های چشمگیری داشته و افراد حرفه‌ای به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند.افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، شناخت کاملی از صنعت مد و پوشاک داشته باشند.


دکمه بازگشت به بالا