استودیو تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

استودیو تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی


حوزه های تخصصی فعالیت ما در استودیو عکاسی تبلیغاتی و صنعتی




















تجهیزاتی که ما برای شما استفاده می کنیم

دوربین

بدون شک اولین ابزار مورد نیاز برای عکاسی صنعتی یک دوربین حرفه‌ای و تمام عیاره. ممکنه شما یک عکاس صنعتی بسیار حرفه‌ای باشید ولی وقتی دوربین خوبی نداشته باشید عملاً نمی‌تونید تصاویر با کیفیتی تهیه کنید.

از نظر فنی دوربین‌های DSLR مناسب عکاسی صنعتی هستند. از اونجا که لنز این دوربین‌ها رو به راحتی می‌‍شه تعویض کرد، می‌تونید از اون‌ها برای عکاسی از محصولات خیلی کوچک تا خیلی بزرگ استفاده کنید.

ما در استودیو از دوربین های کانن ۶۰D،۶D  و انواع دیگری از بهترین دوربین های پیشرفته روز برای ارائه یک کار با کیفیت استفاده می کنیم.

لنز

دوربین های DSLR قابلیت تعویض لنز دارند و شما برای هر پروژه با هدف متفاوت می توانید از لنزهای مختلفی استفاده کنید. لنزهای مورد استفاده در استودیو نماد شامل ۲۴-۱۰۵ ، ۱۰۰ ماکرو برای عکاسی از جزئیات و جواهر، ۷۰-۲۰۰ ، ۵۰ فیکس و … می باشد . لنزهای فیکس بهترین گزینه برای عکاسی پرتره هستند .

به یاد داشته باشید برای عکاسی از فضا باید از لنزهای واید استفاده کنید . دانش و تخصص ما در این زمینه باعث خروجی متفاوتی نسبت به رقبای ماست.

فلاش

معمولاً نور موجود در فضا برای عکاسی صنعتی مناسب نیست. عکاسان صنعتی برای جبران نور از فلاش‌های اکسترنال،شاخه های نوری همراه با چتر و سافت باکس و دیفیوزر استفاده می‌کنن که بسته به نوع و ابعاد محصول می‌تونه قدرت و شدت مختلفی داشته باشه.


تاثیر عکاسی صنعتی بر کسب و کار شما

ما یک فرهنگ بصری هستیم. عکس‌ها تصورات ذهنی را گرفته و ضبط می‌کنند و به ما کمک می‌کنند تا بدون نیاز به خواندن مطلب، موضوع را درک نماییم. در این عصر و زمانه که استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه همه‌گیر شده است، داشتن عکس‌های تبلیغاتی خوب مهم‌تر از همیشه بوده و اهمیت آن احساس می‌شود. در ادامه به بررسی برخی از آمارهای اخیر در مورد آمارهای تاثیر عکاسی تبلیغاتی برای برند شما توجه کنید:

  • مقالاتی با تصاویر مرتبط به ‌طورکلی ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، موردمطالعه قرارگرفته است.
  • مطبوعاتی که با عکس منتشر می‌شوند تقریباً ۱۵٪ بیشتر به‌صورت آنلاین مورد بازدید قرارگرفته‌اند نسبت به یک نشریه مطبوعاتی که عکسی نداشته و فقط متن را به‌عنوان محتوای خود منتشر می‌کند.
  • ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان که از جستجوی آنلاین استفاده می‌کنند می‌گویند ترجیح می‌دهند با کسب ‌و کاری تماس بگیرند که لیست آن شامل یک تصویر است.
  • تقریباً ۷۰ درصد از خریداران وب‌سایت تجارت الکترونیک می‌گویند که تصویر محصول در هنگام تصمیم‌گیری خریدشان بسیار مهم است.
تاثیر عکاسی تبلیغاتی

با ما عکاسی صنعتی را بهتر بشناسید

همیشه میگن یک تصویر می‌تونه هزاران حرف نگفته داشته باشه. تو علم جدید بازاریابی می‌گن جای اینکه بشینید و از مزایای محصولاتتون بنویسید کافیه چند تا فیلم و عکس مناسب ازشون تهیه کنید و به مشتری نشون بدید.که این همون عکاسی صنعتی تعریف میشه در دنیای تبلیغات

هدف از تبلیغات هم همینه. شما باید بتونید با مشتری به خوبی ارتباط برقرار کنید. امری که متاسفانه جایگاه خودش رو در کشور ما هنوز پیدا نکرده و تولید کنندگان و فروشندگان محصولات به همه چی فکر می‌کنن الا بروزرسانی سیستم فروش و تبلیغاتشون.

در این بین نباید نقش عکاسی از محصولات رو نادیده گرفت. تصاویری که از محصولات شما به دست مشتری می‌رسه می‌تونه در یک لحظه تصمیم اونا رو برای خریدن یا نخریدن مشخص کنه. بنابراین خیلی مهمه که بتونید عکس‌های با کیفیت و مناسبی از محصولات به مشتری ارائه کنید.

عکاسی از محصولات دیگه از حالت سنتی خودش خارج شده و تبدیل به یک حرفه بزرگ به نام عکاسی صنعتی شده. حرفه‌ای که خودش زیر مجموعه‌های زیادی داره و زیر شاخه‌های زیادی رو شامل می‌شه.

در ادامه می‌خوایم افق‌های وسیع عکاسی صنعتی رو براتون باز کنیم تا ببینید این علم چطور می‌تونه کسب و کار شما رو متحول کنه. پس با استودیو نماد همراه باشید


عکاسی تبلیغاتی صنعتی چیست ؟

عکاسی تبلیغاتی صنعتی

عکاسی صنعتی یا همون Commercial Photography در واقع روشی برای تقویت پل ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارهاست. روشی که توسط اون فروشندگان کالا و خدمات می‌تونن توسط تصاویر مشتریانشون رو مجذوب و مسیر برندسازی رو آغاز کنن.

اولین ارتباط مشتری با محصولات در واقع از یک عکس شروع می‌شه و این عکس باید آینه تمام نمای مشخصات و ویژگی‌های محصول باشه چون تاثیر زیادی روی مشتری داره. حالا فرض کنید سوژه مورد نظر یک محصول تجاری باشه. خب در اینجا عکاسی از اون مثل عکاسی از طبیعت و مناظر نیست.

تعریف عکاسی صنعتی را میتونیم این جور بگیم عکاسی از هر محصول و یا محیط جهت تبلیغ و نمایش و آگاه ساختن مردم از هر محصولی که تازه وارد بازار شده است. این عکس ها جهت استفاده در بروشور،مجله،تراکت های تبلیغاتی ، سایت و فضاهای مجازی در نظر گرفته می شود. عکاسی صنعتی و تبلیغاتی شاخه های بسیاری داره که هر عکاس با توجه به تخصصش توی اون زمینه فعالیت میکنه



آموزشگاه تخصصی عکاسی

دکمه بازگشت به بالا