دورهمی عکاسی برج آزادی

دورهمی های عکاسی فضای جذابی برای دوستداران عکاسی گروهی و عکاسی در فضای باز می باشد.در این دورهمی ها (برج آزادی ) می توانید تجربیات خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید و در فضایی دوستانه و صمیمی به عکاسی بپردازید

منتظر دیدار شما هستیم.

با ما همراه باشید…

معرفی اجمالی برج آزادی

برج آزادی ( Azadi Tower ) اولین نماد تهران است که سال‌ها پیش از برج میلاد ساخته شد و همچنان بسیاری آن را نماد اصلی پایتخت ایران می‌دانند.میدانی که بزرگ‌ترین شاهد تاریخی روزگار ماست که شروع و پایان هزاران اتفاق را به چشم دیده است. این بنای زیبا که از شاهکارهای معماری معاصر ایران به شمار می‌رود، در فاصله سال‌های ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۰ توسط حسین امانت برای یادبود جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ساخته شد.

دورهمی عکاسی برج آزادی

برج آزادی تلفیقی از معماری هخامنشی، ساسانی و اسلامی است؛ به‌طوری که قوس بیضی‌شکل برج نمادی از طاق کسری است و کاشی‌کاری فیروزه‌ای‌ از دوره صفوی و شیارهای بالای برج از بادگیرهای یزد اقتباس شده‌اند که در کنار نمادهای معماری مدرن و ساختار بتنی، جذابیتی دوچندان به برج آزادی بخشیده‌اند.

دورهمی عکاسی برج آزادی

این برج همچون تندیسی تماشایی است که توجه هر بیننده ای را به خود معطوف می کند. در واقع شکل ظاهری برج آزادی به گونه ای است که گویا دو قوس بزرگ در خطی متقاطع به یکدیگر رسیده اند و سبب ایجاد این سازه شگفت انگیز شده اند. این برج یک هندسه مربع مستطیل دارد که از روی چهارپایه خود چرخیده و تبدیل به ۱۶ ضلعی می شود و در دل آن یک گنبد بسیار زیبا شکل می گیرد. برج آزادی علاوه بر طبقه زیرزمین، از سه طبقه تشکیل شده است که اکثر بخش‌های آن در طبقه زیرزمین قرار دارند؛ از آن جمله می‌توان به سالن نمایش، نگارخانه اقوام، کتابخانه، تالار کهن (موزه اصلی)، تالار آینه، سالن ایران‌شناسی، سالن تشریفات، سالن مولتی ویژن و… اشاره کرد.

برنامهمحل دیدارتاریخ برگزاری

دیدار ، آشنایی و استفاده از تجربیات یکدیگر در کنار عکاسی از برج آزادی

درب شرقی پارک طالقانی

 

تاریخ روزساعتتوضیحات
5 آذرماه 1400جمعه10 الی 13برگزار شد
    

با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوا و یا موارد دیگر احتمال تغییر در ساعت و روز برگزاری برنامه ها هست.


منتظر دیدار شما هستیم

برنامه های برگزار شده

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است