کارگاه آنلاین کادربندی و ترکیب بندی عکس بر بستر پلتفرم اختصاصی و آخرین نسخه ی نرم افزار بومی و ایرانی اسکای روم و یا ادوب کانکت به همراه نمایش فیلم و وبینار با حداکثر تعامل همراه با تمرین های عملی برگزار می شود.

برای گرفتن یک عکس خوب باید عواملی را رعایت کنیم که به آنها اصول کادربندی و ترکیب‌بندی گفته می‌شود. ترکیب بندی و کادر بندی در عکاسی به معنای تعادل در قرارگیری تمامی عناصر در عکس است.

گارکاه آنلاین کادر بندی و ترکیب بندی عکس

یکی از چیزهایی که باعث تفاوت یک عکس خوب و یک عکس بد می‌شود، توجه به ترکیب بندی و کادر بندی در عکاسی است. آشنایی با قوانین ترکیب بندی و کادر بندی در عکاسی، نقاشی یا هر قابی که به تصویر کشیده می‌شود، کمک بزرگی به حرفه‌‌ای‌شدن شما می‌کند.

در کارگاه آنلاین کادربندی و ترکیب بندی عکس دوره هنرجویان به مباحث اصول “کادربندی ” و “ترکیب‌بندی ” در عکاسی مسلط خواهند شد و در انتهای کارگاه می توانند عکس های “موفق” بگیرند.

کارگاه آنلاین کادربندی و ترکیب بندی عکس

هنرجویان پس از گذراندن کارگاه آنلاین کادربندی و ترکیب بندی عکس گواهی شرکت در کارگاه آنلاین با اعتبار بین المللی از آکادمی عکاسان جوان دریافت خواهند کرد.

این کارگاه در 1 جلسه 2 ساعته برگزار می شود.

مدرس: استاد جلال ابراهیم پور

شهریه کارگاه آنلاین کادر بندی و ترکیب بندی عکس 225 هزار تومان است که برای اعضای انجمن ملی عکاسان جوان 75 هزار تومان و هنرجویان آکادمی عکاسان جوان 180 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

تاریخ برگزاریروزساعتتوضیحات
9 اسفند 1400دوشنبه20 الی 22ظرفیت تکمیل

پرداخت هزینه و ثبت نام در این دوره از طریق فرم مربوطه بصورت آنلاین انجام پذیر است.


برای اطلاع از کارگاه ها به صفحه کارگاه های عکاسی | دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید.

همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .


کارگاه آنلاین کادربندی و ترکیب بندی عکس

ثبت‌نام نشده
این دوره در حال حاضر بسته است 225 هزار تومان

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *