کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی بصورت آنلاین بر بستر پلتفرم اختصاصی و آخرین نسخه ی نرم افزار بومی و ایرانی اسکای روم و یا ادوب کانکت به همراه نمایش فیلم و وبینار با حداکثر تعامل برگزار می شود.

کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی

کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی

در کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی با توجه به کمبودهای فرهنگی در جامعه ی عکاسی طراحی شده است و نکاتی است که همه عکاسان چه حرفه ای و یا مبتدی باید به آن عمل کنند در واقع محدود به عکاسی نیست شاید بگویید در عکاسی باید و نبایدی وجود ندارد و عکاس صرفا یک واقعیت را ثبت می کند اما درواقع اخلاق حرفه ای باعث می شود بدانید گاهی ثبت نکردن یک عکس بهتر است و یا برای ثبت یک عکس چه نکاتی را لازم است انجام دهیم .

هنرجویان پس از گذراندن کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی گواهی شرکت در کارگاه آنلاین با اعتبار بین المللی از آکادمی عکاسان جوان دریافت خواهند کرد.

این کارگاه در 1 جلسه 2 ساعته برگزار می شود.

مدرس: محمدرضا طائب

شهریه کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی 125 هزار تومان است که برای اعضای انجمن ملی عکاسان جوان 75 هزار تومان و هنرجویان آکادمی عکاسان جوان 100 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

تاریخ برگزاریروزساعتتوضیحات
23 اسفند 1400دوشنبه20 الی 22ظرفیت تکمیل

پرداخت هزینه و ثبت نام در این دوره از طریق فرم مربوطه بصورت آنلاین انجام پذیر است.


برای اطلاع از کارگاه ها به صفحه کارگاه های عکاسی | دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید.

همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .


کارگاه آنلاین اخلاق حرفه ای در عکاسی

ثبت‌نام نشده
125 هزار تومان

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *