کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی بصورت آنلاین بر بستر پلتفرم اختصاصی و آخرین نسخه ی نرم افزار بومی و ایرانی اسکای روم و یا ادوب کانکت به همراه نمایش فیلم و وبینار با حداکثر تعامل همراه با تمرین های عملی برگزار می شود.

کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی

نورسنجی» به معنای خواندن نور است هر دوربین DSLR مدرن دارای ابزاری به نام «نورسنج» است که همچنین به عنوان «نورسنج دوربین»، «نورسنج نوردهی» نیز شناخته می‌شود. آگاهی از نحوه عملکرد نورسنج و عملکرد هر یک از حالت‌های نورسنجی در عکاسی مهم است، زیرا به عکاسان کمک می‌کند تا با حداقل تلاش نوردهی خود را کنترل کرده و در شرایط نوری غیر معمول عکس های بهتری بگیرند. نورسنجی مهمترین نکته ای است که هر عکاسی باید با آن آشنا باشد. بدون نورسنجی درست هرگز عکس خوبی ثبت نخواهیم کرد.

Photometry in photography

در کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی هنرجویان به مباحث انواع نورسنجی و کارکرد آن‌ها مسلط خواهند شد.

کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی

هنرجویان پس از گذراندن این کارگاه گواهی شرکت در کارگاه آنلاین با اعتبار بین المللی از آکادمی عکاسان جوان دریافت خواهند کرد.

این کارگاه در یک جلسه 2 ساعته برگزار می شود.

مدرس: استاد جلال ابراهیم پور

شهریه کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی 125 هزار تومان است که برای اعضای انجمن ملی عکاسان جوان 75 هزار تومان و هنرجویان آکادمی عکاسان جوان 100 هزار تومان محاسبه خواهد شد.

تاریخ برگزاریروزساعتتوضیحات
24 اسفند 1400سه شنبه 20 الی 22ظرفیت تکمیل

پرداخت هزینه و ثبت نام در این دوره از طریق فرم مربوطه بصورت آنلاین انجام پذیر است.


برای اطلاع از کارگاه ها به صفحه کارگاه های عکاسی | دورهمی ها به صفحه دورهمی و کارگاه ها به صفحه کارگاه های عملی مراجعه کنید.

همچنین میتوانید ما را در پیج اینستاگرام همراهی کنید .


کارگاه آنلاین نورسنجی در عکاسی

ثبت‌نام نشده
125 هزار تومان

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *