شرایط و نحوه اخذ نمایندگی باشگاه عکاسان جوان

نمایندگی های باشگاه عکاسان جوان خدمات ذیل را دریافت می نمایند:

استفاده از برند باشگاه عکاسان جوان با سابقه 20 سال – باشگاه عکاسان جوان تمام تلاش خود را مي نماید كه این نام تجاري را رشد داده و در شناسایي آن به عموم آحاد مردم و نیز مسئولین تلاش خواهد کرد.

باشگاه عکاسان جوان جهت پیشبرد اهداف خود و نمایندگان متعهد به انتقال تجربه و ایجاد فضایی جهت تبادل اطلاعات برا ی رشد سریعتر نماینده در شهرستان مربوطه می باشد

جهت آشنایي كامل نماینده و مدیران آن با باشگاه عکاسان جوان كار گاه هاي آموزشي به منظور انتقال کامل دانش و تجربه مدیران باشگاه عکاسان جوان در دفتر مرکزی برگزار می شود تا مدیران و پرسنل نمایندگی از نزدیك و بطور ملموس با نحوه كاربخش های مختلف باشگاه عکاسان جوان آشنا شوند.

به منظور یکسان سازی کیفیت آموزشی اساتیدي كه در نمایندگي تدریس مي نمایند در دوره های تربیت مدرس و کارگاه های مربوطه جهت ارتقای کیفیت علمی و آموزشی شرکت کرده و صلاحیت علمی ایشان مورد تایید مدیران باشگاه عکاسان جوان قرار خواهد گرفت.

از آنجا که کیفیت ارائه خدمات در کل کشور یکسان و طبق ظوابط و قوانین و استانداردهای باشگاه عکاسان جوان می باشد، لذا بازرسین باشگاه عکاسان جوان بطور مرتب از نمایندگي بازدید بعمل خواهند آورد و از نظر كیفي بطور دقیق فعالیت نماینده را مورد ارزیابي قرار خواهند داد و نكات مثبت و منفي آن طبق روالهاي موجود به نماینده اعالم خواهد شد تا نماینده با رعایت آنها درجهت رشد ارائه خدمات كیفي به مشتریان گام بردارد .

قطعا نماینده حمایت حداکثری باشگاه عکاسان جوان را خواهد داشت تا با همیاری یکدیگر به اهداف مشترک دست یابند.

تعهدات نماینده:

نماینده در طول مدت همکاری با صداقت کاری ، ا صول و باورها و استانداردهای باشگاه عکاسان جوان را رعایت نماید
ایجاد محیط علمی، فرهنگی و هنری شاداب برای بهره وری حداکثری پرسنل، هنرجویان و اعضا
پیاده سازي کامل دوره هاي آموزشي، دورهمی ها، تورها و برنامه های اعلام شده از طرف باشگاه عکاسان جوان طبق استاندارد ها
ارائه كلیه خدمات و محصوالت نرم افزاري و سخت افزاري باشگاه عکاسان جوان
قبول تعهد انجام حداقل كاركرد ماهیانه
حضور كامل در جلسات ، تصمیمات و فعالیت هاي گروهي مرکز
همكاري كامل با ناظران كیفي و بازرسان باشگاه عکاسان جوان
ارتیاط موثر با مسئولین منطقه
جذب مدرسین با درجه علمی بالا

پرداخت حق امتیاز اخذ نمایندگي توسط نماینده:

نماینده به منظور دریافت نمایندگی و برخورداري از مزایاي آن مبلغي را بعنوان حق امتیاز پرداخت مي نماید . محاسبه حق امتیاز براساس مولفه هایي نظیر جمعیت شهري میزان توسعه یافتگي ومحرومیت استان و امثال آن براي هر شهرستان محاسبه مي گردد .
مبلغ حق امتیاز بصورت نقدي در هنگام عقد قرارداد پرداخت شده و این مبلغ به هیچ عنوان قابل عودت نمي باشد.
با توجه به اینكه قرارداد نمایندگي بصورت یكساله تنظیم مي شود و در پایان و در صورت رضایت طرفین تمدید مي گردد ، پرداخت مجدد حق امتیاز جهت تمدید لازم نخواهد بود.

پرداخت قدرالسهم باشگاه عکاسان جوان توسط نماینده:

نماینده از محل درآمد (شهریه دوره ها و کارگاه ها ، دورهمی ها ، تورها و خدمات دیگر) به میزان 20 درصد و حق عضویت انجمن 80 درصد بابت قدرالسهم به باشگاه عکاسان جوان پرداخت خواهد نمود .
شهریه دروس و حق عضویت انجمن و خدمات دیگر با توجه به وضعیت هر شهرستان به تایید هر دو طرف مي رسد و نماینده موظف است همان مبالغ توافق شده را اعالم نماید . قدرالسهم نیز باتوجه به این مبالغ محاسبه خواهد شد .
ضمنا هرگونه تخفیف ، انصراف وعودت شهریه كه مطابق آیین نامه هاي مصوب انجام شود در محاسبه قدرالسهم رعایت خواهد شد
هرگونه قرارداد آموزشي ویا خدمات دیگر كه نماینده با سازمانها ، شركت ها و اشخاص ثالث عقد نماید كه چه در محل نمایندگي و چه در خارج از آن اجرا شود نیز شامل محاسبه قدرالسهم خواهد گردید.
به منظور یکپایچه سازی فعالیت ها تمامی ثبت نام ها از طریق سایت باشگاه عکاسان جوان انجام می شود.
و کلیه پرداخت ها به حساب انجمن ملی عکاسان جوان واریز می شود.
توجه نمایید عدم ثبت مشخصات فرد در سامانه و سایت در موعد مقرر، تخلف محسوب شده و خدمات مورد نظر(مدرک آموزشی، صدور کارت عضویت و…) ارائه نمی شود.
دربازه های زمانی مشخص که توسط امور مالی اعالم می شود مبالغ مذکور به حساب نماینده واریز می شود.

شرایط لازم براي دریافت نمایندگي:

تسلط کامل و تجربه کافی به عکاسی و مباحث تئوری و عملی آن
داشتن توانایی و تجربه كافي و مفید در زمینه فعالیت هاي فرهنگی
داشتن حداقل مدرك كارشناسي (ترجیحا هنری)
داشتن توان مالي مناسب
همسو بودن افكار و عقاید و ایدیولوژي كاري
داشتن شرایط متعارف عرفي و اجتماعي
آشنایي كافي با باشگاه عکاسان جوان و فعالیت هاي آن
قبول تعهد حداقل كاركرد ماهیانه

نوع ملک:

آپارتمان یا ویلایی ، اداری یا مسکونی بودن ملک تفاوتی ندارد.

حد اقل متراژ ملک 110متر

حداقل فضای مفید آموزشی برای کلاس های نظری و کارگاهی 10 نفره 40 متر

فضای مفید اداری: حد اقل 30 متر (شامل اتاق مدیر ، مربی ، مسئول ثبت نام)

سرویس بهداشتی: حداقل ۱ سرویس برای استفاده حداکثر ۳۰ نفر.

آبدارخانه و بوفه: حداقل ۶ مترمربع.

فضای تنفس: حداقل ۳ مترمکعب به ازای هر نفر (فضای تنفس عبارتست از هر گونه فضای قابل استفاده بجز فضای کارگاهها و کلاسها، فضای اداری، سرویس بهداشتی، بوفه و آبدارخانه و نمازخانه).

حداقل كاركرد ماهیانه:

لازم است نماینده در هر شهرستاني ، بنا به وضعیت آن شهر ، برآوردي از فعالیت های قابل اجرا در آن شهر نظیر دوره های آموزشی، تعداد عضو گیری، برگزاری تور و دورهمی ها و… را تهیه نماید. (نام فعالیت – میانگین شهریه و یا هزینه دریافتی -تعداد نفرات – جمع مبالغ دریافتی)

برآورد فوق براي هر سال كاري تهیه مي گردد . این برآورد در وهله اول نشان دهنده شناخت نماینده از باشگاه و فعالیت های آن و نیز از شهرستان خود مي باشد .
باتوجه به اینكه بدیهي است هیچگاه برآوردها در عمل به حقیقت كامل نمي پیوندد ، طرفین این برآورد را بررسي و حداقلي را براي آن توافق مي نمایند كه این حداقل كاركرد میزاني است كه نماینده قبول مي نماید كه حتما انجام شود .
نماینده مبلغ قدرالسهم مربوط به حداقل كاركرد و با تقسیط 12 ماهه به مجتمع مي پردازد .
در صورتي كه كاركرد واقعي در پایان نیم سال قرارداد بیش از این حداقل باشد ، میزان قدرالسهم مابقي نیز توسط نماینده پرداخت مي شود اما اگر متاسفانه كاركرد كمتر از حداقل شد باشگاه مبلغي را عودت نخواهد كرد .
بدیهي است باشگاه عکاسان جوان تمام تلاش خود را جهت همكاري با نماینده انجام خواهد داد تا نه تنها حداقل كاركرد فوق بلكه بیش از برآوردهاي انجام شده نیز فعالیت های مرتبط بدست آید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا